Tárgyfelvétel

Nem tudom, miért kell tönkretenni azt, ami működik (dehogynem, pénzért), de azért szabadjon megjegyeznem, hogy a Neptun konkrétan egy használhatatlan f*s. Az etr-nek is voltak hibái, gyakran küldtem el a pokolba, de legalább el lehetett rajta igazodni, engedte meghirdetni a tárgyakat, sőt engedett utólagos korrekciót az oktatóknak, amennyiben valamely kevésbé sikeres diák elszúrt valamit. A Neptun nem enged semmit. A tárgyak felét csellel fogja felvenni helyünk az ügyintézőnk, mert a Neptun nem engedte őket meghirdetni. Az eddigi 5 félév alatt felvett és elvégzett tárgyaim kódjait összekutyulta, kb. fél órámba telt, mire kiderítettem, mi az isten történt, és felfedeztem, hogy nemcsak kódokat cserélgetett itt-ott egymás között, de egy kódot konkrétan kidobott a kukába, és kicserélte egy másikra, ami megint csak rendesen megszívat most engem.

Utálom a Neptunt. Most érzem azt, hogy ehhez már nem vagyok elég fiatal. Az alapképzésben is hisztiztem volna miatta, persze, de el tudtam volna fogadni, hogy ez van, egyfajta kihívásként éltem volna meg, hogy egy új rendszert kell megtanulni. Most viszont úgy érzem, hogy ez úgy hiányzott, mint ablakos tótnak a hanyatt esés, és se türelmem, se kedvem, se motivációm megtanulni ezt a baromságot. Egy félévért? Minek?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai