Karácsonyi szerelem (A Holiday for Love) 1996

Gyerekkoromban egyszer láttam a tévében karácsony táján, és nagyon megszerettem, mert hát Laura játszott benne A farm, ahol élünkből, ami örök kedvenc sorozatom. Azóta nem adták egyszer sem, vagy csak én maradtam le róla mindig, nem tudom. Mindenesetre pár éve sikerült a nyomára bukkannom, azóta várta, hogy majd valaki egyszer megnézi. Ennek most dec. 27-én jött el az ideje.

A film maga annyira nagyon ismert, hogy a youtube-ra még egy trailer sem került fel róla. A történet eléggé bugyuta: nagyvárosi öltönyös férfi megérkezik a kisvárosba, hogy felszámolja a helyiek többségének megélhetést nyújtó gyárat, de nem mondhatja meg, ki ő, ezért azt hazudja, megrendelése van a gyár számára, amivel kihúzza a kisvárost a csávából. Természetesen találkozik a gyermekét egyedül nevelő kisvárosi nővel, akivel 2 nap alatt halálosan egymásba szeretnek, de sajnos elválnak útjaik, amikor a férfi hazugságára fény derül (fél percben). Ekkor jön 20 perc sírás, majd happy end, taps, konfetti.
Nem mondom, vannak benne jó pillanatok, vicces jelenetek, de közel sem találom olyan romantikusnak és meghatónak, mint amikor gyerekként láttam. Nagyon megsajnáltam Melissa Gilbertet: amíg futott a sorozat, de még nem volt otthon net, nagyon reméltem, hogy nagyszerű, sokat foglalkoztatott színésznő lett belőle. Ehhez képest szegény ilyen és ehhez hasonló filmekben játszik, mert valószínűleg nem elég tehetséges, vagy, ahogy Tomi mondta, nem elég jó a menedzsere. Fura. Gyerekkorában szerintem nagyon ügyesen alakította Laurát, de már a sorozat vége felé nem tetszett annyira, amikor felnőtt. Ez az alakítása sem jött be.
Még két felnőttkori filmjét láttam. Az egyik a Zoya hercegnő volt, ami szintén nagyon tetszett, és most biztos kevésbé tetszene, a másiknak meg még a címét sem tudom, csak arra emlékszem, hogy egy szellemi fogyatékos kisfiú nonstop hisztériázó anyukáját játszotta, és abban a szerepben nagyon idegesített, pedig maga a sztori nem volt rossz. (Update: kis nyomozás után kiderült, hogy a film címe Ha az igazság fáj volt, és 1994-ben forgatták.)
Azért remélem, ő elégedett a karrierjével, és nem bántja, hogy nem kapott (eddig) szerepet igazán nagy mozikban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai