Európa mozi

Fogták és bezárták.



Remélem, mindenki emlékszik arra az ígéretre, miszerint nem fognak bezárni art mozit.

Nem fogom azt állítani, hogy én ide jártam moziba, mert az nem igaz, főleg a Corvinba járok meg a Westendbe, viszont itt is voltam nem egyszer és nem kétszer, és szerettem. Két filmre emlékszem konkrétan, amit itt láttam, az egyik az Ütközések, a másik meg a Dcotor Parnmassus és a képzelet birodalma. És nagyon elszomorít, hogy többet nem mehetek, majdnem elsírtam magam, mikor megláttam az indexen. Francba :(

Megjegyzések

  1. Az Európa, valljuk be, tényleg nem volt kifejezetten egy versenyképes mozi. Egy terem, szűk kínálat. De abban a szűkben azért olyan filmek voltak, amelyeket az ember máshol nem nézhetett volna meg, pláne nem ennyiért. Szóval tényleg kár érte. :( (Én legutóbb úgy februárban voltam, a Rubberen.)

    VálaszTörlés
  2. Két terem :) Nekem tetszett a hangulata, meg szép emlékeim kötődnek hozzá, főleg az Ütközések jó élmény. Akkor is ez van, ha nem volt versenyképes. (A Rubberről még nem is hallottam, de majd utánanézek.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai