Fejlődés

Most már úgy hajigálja hozzánk a postás Gipsz Jakab számlaleveleit, hogy Gipsz Jakab nem is lakik a házban. Hát, valahová csak tenni kell azt a sok jó számlát, én megértem. Már csak olvasni kéne megtanulni végre, szépen ki van írva a postaládánkra hatalmas betűkkel, hogy köszönjük, nem kérjük Gipsz Jakab számláit, mert nem lakik nálunk. Az lenne csak a fejlődés, ha ezt már végre felfogná postás barátunk így cirka egy év után!

Megjegyzések

  1. És ha szólnátok Gipsz Jakabnak, hogy "öreg, nálunk vannak a számláid, fizesd már be őket"?

    VálaszTörlés
  2. Minden alkalommal átdobjuk az ő ládájába, csak baromira dühít, hogy nem lehet elolvasni a 36-os betűmérettel kiírt tájékoztatót, és még az sem segített, hogy egyszer rajtakaptam action közben, és szóban elmondtam neki a kiírás tartalmát, majd megmutattam, hová kell dobni Gipsz Jakab számláit. De semmi hatás. Minden telefonszámláját mi kapjuk. Ennyire nyomi nem lehet a postásunk. Hihetetlen.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai