Már megint

a nyakamba szakadt minden, és már megint unom.

Holnap tanítok reggel, utána ajándékot kell csinálni, utána el kell menni Lillához, utána osztálytalálkozó, aztán szombat reggel megyek Hortobágyra, és este jövök haza, és akkor még készülni kell majd a jövő hétre.

Legalább két ütemtervet megírtam most a háromból, és a harmadiknál is megcsináltam a dátumozást. Nagyon kellemes meló kiszámolgatni, hányadik óra pontosan milyen napra fog esni. Az első néhány ütemtervnél mindig elszámoltam a közepe táján, aztán kezdhettem újra, de már egész jól megy. Persze most meg januártól márciusig simán beírogattam, hogy 2010, de aztán feltűnt, hogy az úgy nem lesz jó.

Azt remélem, a három napra nyúló hétvégén majd pihenésre is lesz idő.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai