Találkozások - de nem a sztármagazin

Tegnap rohantam az órámra délután, és a metrónál láttam egy lányt. Nem vett észre, valakivel beszélgetett, én meg elmenekültem mellőle, mert tudtam, hogy ismernem kéne valahonnan, mégsem ismerem. Hangszer volt nála, ezt a tokból felismertem. Elkezdtem törni a fejem még a metrón, milyen hangszer lehet abban, mert úgy gondoltam, ez a megoldás kulcsa. Nem jöttem rá, csak úgy éreztem, hegedű, pedig nem hegedűtokja volt. Este aztán megint eszembe jutott itthon ez a lány, és leesett, hogy tanítottam őt pár hétig angolra, és azért hiszem azt, hogy hegedűnek kell nála lenni, mert alapvetően hegedül, de valamilyen fúvós hangszert tanít, ezért az volt nála a tokban, és a Bakáts térről mehetett éppen haza.

Erre ma szembe jött az utcán, nagy örömmel meg is szólított, megálltunk beszélgetni - mekkora ciki lett volna, ha tesszük mindezt úgy, hogy dunsztom nincs, ki ő. Szóval a tegnapi "találkozás" előkészített a maira :)

Jövök haza a beiratkozásról, a kapun jön ki egy pasi, aki az elsőn lakik (szerintem ő a zenész, de ez nem tuti), és akivel rendszeresen találkozunk a kapunál és annak környékén, amikor Lizával sétálok. Kijön, végigmér tetőtől talpig, majd utánam szól: "Elnézést, nem a (....) Mikiékhez jött?" Nekem elkerekedett a szemem. "Én itt lakom." Ettől zavarba jött. "Jaj, elnézést, csak várunk valakit." Majd rohant tovább. Egyébként fogyott, mióta nem láttam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai