Disney délután

Hű, de régen volt már... Most néztem a Wikipedián, hogy 4 éves koromtól 11 éves koromig ment. Nem hiszem, hogy akár egy részt is kihagytam. Ez volt a nagy kedvenc, és persze én is ki voltam akadva, amikor a Kacsamesék közepén bejelentették, hogy meghalt Antall József. Anyunak nem volt könnyű dolga, amikor megpróbálta elmagyarázni 7 éves magamnak, hogy miért ilyen nagy dolog egy vadidegen bácsi halála, valamint hogy a nagypapám halálát akkor miért nem jelentették be a tévében a történés pillanatában.

Az a vicces, hogy a rajzfilmekre emlékszem, de a filmekre nem igazán. Három van, aminek a címére igen: Blossom, Herbie és Torkelsonék. A youtube-on fent vannak ezek a dolgok, a Torkelsonékba belenéztem, de nem igazán rémlik a történet továbbra sem. Most a Hull High-nál tartok, mindjárt végére érek az első résznek (tanulás és munka helyett, persze), és ebből emlékszem több emberre is, ami meglep, mert 5-6 éves lehetettem, amikor ment, és összesen 8 részből áll. Amúgy a legnagyobb poén talán már megvolt egy párbeszéd formájában:
- Szereted a forró chiliborsot?
- Micsodát?
- A chiliborsot. Az együttest.

Ezen nagyon röhögök :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai