Szabó Magda

A feltételek között az szerepel, hogy a megrendelést követő harmadik munkanaptól lehet a könyveket átvenni, és hét napig tartják őket, aztán visszakerülnek a boltba. Én azt hittem, attól kezdve hét napig, hogy egyáltalán átvehetővé válnak, de most kiderült, hogy a megrendeléstől számítják a hét napot, az meg akkor vasárnap lejárt. Erre abból jöttem rá, hogy eltűnt a megrendelések közül az összes Szabó Magda. Na, erre azonnal intézkedni kezdtem, és most két könyv árával többért nem öt, hanem tíz Szabó Magdám lesz. Ez azt is jelenti, hogy kb. lezárult a Szabó Magda-gyűjtés. A regényei közül már csak a Pilátus, a Bárány Boldizsár, a Sziget-kék, a Tündér Lala, a Für Elise és A pillanat hiányzik. Ezek közül a meseregényeknek arra a kiadására hajtok, amelyikben egy kötetben szerepel mind a három. A Für Elise-t valószínűleg kölcsönkérem anyutól, nem kell nekem mindig birtokolni. Most örülök, de ki fogok kapni, mert sok könyvet vettem, még ha olcsón is, és mert nem alszom még, pedig fél 1 van. Rossz vagyok, de örülök a fejemnek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai