Ajándékon töröm a fejem

Igen, hajnali egykor. Kb. 11-kor kezdtem.

Vázolom a helyzetet. Dr. Jamesnek szeretnék valamit adni hálám jeléül, amiért a konzulensem volt, valamint azért is, mert kettő közül az egyik kedvenc tanárom az egyetemen. Azt már sejtem, hogy egyrészt hímezni fogok neki, másrészt decoupage-olt dobozban valamilyen sütit kap: első körben a túrógolyóra gondoltam, de nem vagyok benne biztos, hogy nem fogja bizarrnak találni a túróból édesség gyártást, mint ahogyan az a német lány undorodott a Túró Rudi gondolatától is kb. tizedikben, amikor Dóri cserepartnere volt. Most ráálltam a hímzés problémakörére. Olyan minta kell, ami 2-3 óra alatt meghímezhető, mert több időm nem lesz, viszont csütörtökön szeretném odaadni neki az ajándékot a diplomaosztó előtt, és a hímzést vasárnap akarom megcsinálni. Eleinte képre gondoltam, amit bekereteznék, de most már az is eszembe jutott, hogy könyvjelzőt hímezhetnék neki, amin van valami bölcs mondás az olvasásról. Persze lehetne ez egy képen is. Egyetlen gondom, hogy valami olyat szeretnék, ami érzékelteti, hogy mit köszönhetek neki, és az olvasásszeretetemet biztosan nem, mert az már 18 éves koromra már több, mint egy évtizede megvolt. Igaz viszont az is, hogy van néhány könyv, amit általa ismertem meg, és nagy hatással volt rám. Ezek konkrétan Doctorow könyvei, amiket ő adott a kezembe. Hmm, hmm, nem tudom. Ha nem olvasás, akkor valami olyan kéne, ami a hála kifejezése vagy annak érzékeltetése, hogy ő egy mentor. Gondoltam bölcs bagolyra, de nem tudom, nem lenne-e fura. Vagy esetleg lehetne valami tipikusan amerikai dolog, vagy valami az 1950-es évekből, amikor gyerek volt. Jajjj, de nem tudom... Mindenesetre az idézetes oldalt azért megörökítem itt is, hátha mást is érdekel: http://www.richmond.k12.va.us/readamillion/readingquotes.htm

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai