Újabb Szabó Magda

Elkezdtem ma reggel a Régimódi történetet, és pusztán az utazások alatt olvasva eljutottam estére az 53. oldalra. Persze hátra van még 360 oldal. Az első 53 máris nagyon érdekes volt, csak attól a tíztől szenvedtem egy kicsit, ami a "szcénéről" szól, ahol az anyai és az apai ág története játszódott. Pedig az is nagyon izgalmas így utólag elmerengve, de elég nehezen jutottam túl rajta. Talán még nagyon reggel volt :) A történetnek már most annyi szereplője van, hogy nem is nagyon tudom követni. Kb. a hatodik családtagnál elveszítettem a fonalat, mégpedig egy olyan szófordulatnál, hogy "anyai nagyanyám anyósa", pedig ez sem olyan bonyolult elméletileg. Gondoltam rá, hogy fogok egy papírt, és lerajzolom a családfát, de az 53. oldalra már egészen jól képbe kerültem, az anyai ágon az anya dédszülei és nagyszülei szintjén ki kicsoda. Megnéztem a regény felépítését, és most lesz szó Szabó Magda anyai dédnagyapjáról, aztán a nagyanyjáról, aztán marad még 260 oldal az édesanyára, akit rajongásig szeretett. Kíváncsi leszek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai