Cipő-kérdés

Van az a cipőm, amiről márciusban már áradoztam egyet. Akkor azzal került be a blogba, hogy fél óra alatt rommá törte a lábam, még most is láthatóak a sarkamon az ekkor szerzett sérülések. Azóta nem vettem fel, sőt már azon töprengtem, hogy le kéne fényképezni, és fel kéne tenni a vaterára, mint egyszer fél napot használt, vadiúj cipőt, és lehetne kérni érte majdnem annyit, mint amennyiért vettem. Szerintem 12 ezerért kaptam, 10 ezerért akartam volna adni, mert tényleg akkor egyszer volt rajtam. Aztán az osztálytalálkozó estéjén indulás előtt két másodperccel valamiért úgy döntöttem, ebben a cipőben megyek. Meg is győztem magam, hogy fél óránál többet most sem fogok sétálni oda-vissza, úgyhogy legfeljebb hazafelé majd már tyúklépésben tipegek. Azóta is ezt a cipőt hordom. Kicsit sem törte fel a lábam. Nem is értem. Bezzeg az összes többi példány, az edzőcipőt is beleértve, mindig feltöri egy kicsit a sarkamat, ha két-három hónapig nem veszem fel. Ki érti ezt... Mindenesetre örülök, mert nyertem ezzel plusz egy használható cipőt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai