Végre

a tanári szakdogától is megszabadultam :) Mivel 8 helyett fél 10-kor ébredtem, nem mentem el a postára, mert nem tudtam, meddig van ma az információs iroda, és a csekk leadására még van tíz napom, a szakdoga leadására meg a mai volt az utolsó. Mint kiderült, kár is lett volna sietnem a postára, az ugyanis 10-kor bezárt, mert 2-ig áramszünet van a körúton. Érdekes módon nem azok az üzletek maradtak nyitva, amelyekről azt gondolnám, sötétben is kell nekik a bevétel, így például bezárt a textilbolt meg a cipőbolt is. Nyitva van viszont az 1 eurós bolt, ahol sötétben lehet vásárolni, elég vicces lehet, valamint a zöldséges meg a lottózó. Ez utóbbi áramfejlesztővel trükközik, hadd dőljön a nép abban a 4 órában is. Az élelmiszerbolt meg bezárt. Fura.

A lényeg annyi, hogy elmentem a reprográfiába, ahol szépen spirálozták a szakdogát, aztán beloholtam a PPK-ra, ahol kiderült, hogy péntekenként 1-ig vannak, és leadtam a cuccot. Több furát is megfigyeltem. Van a neten (szintén google-lal érdemes keresni :D) egy részletes leírás a formai, tartalmi, stb. követelményekről. Oda van írva, hogy kötelező bele egy fedőlap, egy tartalomjegyzék, egy főszöveg, egy bibliográfia, slussz. Erre ott a helyszínen mindenkivel íratnak kézzel egy nyilatkozatot, hogy nem plagizált. Hát, hallod... A másik, hogy előttem-mögöttem  összesen kb. nyolc ember tanári szakdogájának leadását láttam-hallottam, és egyetlen egy sem volt közöttük, aki tudta, hogy a képesítő vizsgára neten kell jelentkezni, olyan meg pláne nem, aki tudta, hogy a határidő okt. 20. volt. Szerintem ezt vehetik kritikának is ott a PPK-n, és akár tájékoztathatnak kicsit normálisabban is, bár ténykérdés, hogy a BTK-t így is magasan verik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai