Szétszórt

Mostanában nagyon koncentrálnom kell minden mozdulatomra, mert kicsit nem figyelek, és máris nagyon furákat csinálok. Pl. a mirelit kukorica zacskóstul kiköt a fölső konyhaszekrényben, illetve a mélyhűtőbe visszakerül a jégkrém üres doboza, illetve bokros teendőim ellenére itthon felejtem magam. Ez utóbbi tűnik a legnagyobb problémának, ezért aztán elővettem egy lapot, és amikor eszembe jut valamilyen elintéznivaló, azonnal feljegyzem, aztán a sor elejére helyes kis pipát teszek, ha adott napirendi pontot letudtam. Nem tudom, mi van velem, ennyire szétszórt sosem voltam. Ja, és még terhes sem vagyok, pedig állítólag az az igazán bulis időszak szétszórtság és feledékenység tekintetében. Vajon mit lehetne kezdeni velem, hogy visszakapjam régi önmagamat?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai