Kreditek

Tegnap összeszámoltam, hány kreditet végeztem eddig, nehogy kiderüljön, hogy mégis kettővel kevesebbet, mint kellett volna, mert attól valószínűleg dührohamot tudnék kapni. Hát, valószínűleg a csekknek sem fogok örülni, amit majd elküld nekem az egyetem... 330 kredit a kötelező, 360 kreditet ingyen el lehet végezni. Én 345 kreditet számoltam szakdogák nélkül, tehát a vége kb. 400 kredit lesz. Nem nagyon értem, ez hogy jött össze, mert a kötelezőnél pont egy 30 kredites programmal csináltam többet, és a kötelező mindenfélével együtt ez még mindig csak 370 lehetne. Háááát... Ja, egyébként még abban reménykedem, hogy nem derül majd ki, hogy esetleg valami kötelezőt nem végeztem el. Persze megvan, mivel tudom védeni magam: kiadták a kis fehér könyvet elsőben beiratkozáskor, én az alapján működöm, nem én tehetek róla, ha az abban megjelent infók gázosak. Lehet, hogy hétfőn benézek a TO-ra érdeklődni, állítólag ott megmondják, mi a helyzet. Na, most megint találtam valami izgulnivalót, hurrá :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai