Videó

Van egy lista, ami felsorol 99 olyan netes videót, amit látni kell(ett volna már). Én a 62.-nél járok, és nagy többségében olyan videókat láttam, amik kifejezetten gagyik, és nem értem, milyen koncepció alapján kerültek fel a listára. Nos, a lista 1. helyezettje itt látható: http://www.youtube.com/watch?v=aMS0O3kknvk. A videó maga szerintem annyira nem nagy durranás, de mégis javaslom megnézésre, mert csak akkor érthető az a komment, ami nálam elnyerte a "Best Comment Ever" díjat: "She turned into a sealion." (Na jó, talán inkább megosztva kaphatná meg az aranyat, hiszen Büki hozzászólása a dokumentumfilm vízalatti felvételeihez bioszon felülmúlhatatlan, verhetetlen, max. döntetlenre lehet jutni vele: "Operatőr: Darth Vader.")

 

Ezen kívül rábukkantam Lisa Mitchell "Neopolitan Dreams" klipjére. Sejtem, hogy csak nekem tetszik, de nekem annyira, hogy az elmúlt héten vagy tízszer megnéztem. Szerintem szuper. http://www.youtube.com/watch?v=AVg7WEsOz0E Ja, és persze a zene is nagyon tetszik :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai