Mikulás :)

És Tata névnapja. Ki kellene menni hozzá a temetőbe, pláne most, hogy ennyi sok ünnep van. Születésnapja, névnapja, ráadásul mindjárt itt a karácsony is. Tényleg azt kívánom, hogy bárcsak még élne. Annyira kíváncsi vagyok, hogy milyen lenne. Miket mondana, büszke lenne-e ránk, járna-e még a Csoma utcába, meglátogatna-e engem a Ferenc körúton, esetleg anyuékkal lakna-e már, mit szólna Tomihoz, mit szólna a világhoz, milyen öregúr lenne :)... Nagyon jó lenne tudni egy csomó dolgot, és hiányzik nekem, hogy itt legyen.

 

A Mikulás annyi mindent hozott, hogy egészen meglepődtem. Lehet, hogy ennyire nem is voltunk jók. Sok-sok csokink lett, mogyorónk, narancsunk, adventi kalendáriumunk, karácsonyi terítőnk, mikulásvirágunk... Lizának is lett csokija :) Örült neki. Mikor reggel levettem a Mikulás csokijának varrt szütyőkéjét, olyan izgalom lett úrrá rajta, hogy Tomi meg is jegyezte, egészen olyan, mintha értené, mi van. Hát, ez attól van, hogy érti is. Amióta nálunk van, mindig hozott neki csokit a Mikulás. (Meg ajándékot a Jézuska. Az első közös karácsonyunkon például azt kapta, hogy megtalált minket, és lett családja.) A Mikulás-szütyőt talán 6-7 éve varrtam, szerintem annál talán nem régebben. Azóta mindig abba hozza neki a Mikulás a csokit, így nem meglepő, hogy már összekötötte a szütyőt a csokival. És a karácsonyfát az ünnepléssel. Okos kiskutya ő :)

 

A csokijából csak egy egészen miniatűr darabot kapott meg, ugyanis beteg. Csütörtök éjjel kicsit kidekorálta a szobát (hasmenés), aztán pénteken reggel, mikor vittük sétálni, a lépcsőházat is (hányás). Eléggé ekeserítette őt ez a helyzet, nagyon szégyellte magát. Én meg eléggé megijedtem. Azóta diétán van. Szárazkaja, víz, slussz. Estére már jó lett a kedve, és mintha jobban is lenne. Holnap megy haza, ami olyan szempontból abszolút előnyös lesz, hogy a kertben tud füvet enni. Szerintem a zöldevés hiányától rossz a gyomra. A héten valamelyik nap végigszagolta a növényeimet, és nekiállt elcsócsálni a zöldikémet, de rászóltam. Megértette, azóta nem próbálkozott. Na, majd holnap :)

 

A fogmosás kicsit sem volt szörnyű. Jó, az ínye meg a foga fáj, próbálja is elhúzni, de nem köpköd. Sőt. Mikor jelezte, hogy megnézné már azt a tubust, mit is teszek a szájába, és odatartottam neki, hogy szagolgassa, nekiállt kinyalogatni belőle a fogkrémet. Amúgy elhiszem, hogy jó az íze, mert az illata tényleg nagyon finom. Végre tudok úgy fogat mosni neki, hogy nem köpködi-prüszköli tele a képemet meg a lakást! :)

 

Haladni kéne. Van még hátra két esszé, hét zh, valamint négy vizsga. Jó, igazából 2008-ban a négy vizsgából csak három. Na most az egyik esszémmel már a nyolcadik oldalon járok a tizenkettőből, és még rengeteg a mondanivalóm, csak fáradt vagyok hozzá, hogy ezt mind meg is fogalmazzam. A másikat ma elkezdtem, és a nyolc oldalból el is jutottam egy és háromnegyedig. Ohh, annyira szuper vagyok... Bele kéne húzni. Igazából 20-a a leadási határidő (egy szombati nap, basszus, 237-es terem, eszem megáll), de én nagyon-nagyon szeretném kedden, az utolsó órán odaadni a bácsinak. Az ok prózai: nem tudtam bejárni az előadására, és mivel idén van itt először, dunsztom nincs, ki ő, és szeretém elkerülni a kellemetlenségeket. Ja, és a hétfői Benczes-zh-ra még egy büdös szót nem tanultam. Holnap fogok. Akkora kedvem van hozzá... Az még oké, hogy kognitív nyelvészetet tanulunk, mert k. modernek vagyunk. De azt nehezen emésztem meg, hogy szerinte nekem minden nyelvtani és nem nyelvtani kérdést így kell megmagyaráznom a gyerekeknek, mert ezek a dolgok már a 10-14 évesek számára is emészthetők. Aha. Persze. Egy 13 éves szerintem nagyon furán nézne rám, ha mondanám, hogy restricted viewing frame, meg hogy a határozott névelő akkor kell, ha az, ami elé teszem, unbounded. Nyilván, ettől aztán marhára értené, mi a fene bajom van. Grrrr. Mit mondjak.. Szkeptikus vagyok és motiválatlan. Annyira utálom ezt az órát, de annyira...

 

Othello végül elpusztult :( Nem tudott felállni, és ezért elaltatták. Állítólag az a jóember, akinek ez a hobbija, hogy a Csoma utcában kutyákat öl, idegmérget adott neki. Jókívánságom számára, hogy neki is adjon valaki idegmérget. Tuti jó buli.

 

Holnap névnapot ünneplünk anyuéknál. Az enyémet :) Azért ilyen korán, mert jövő hétvégén végig nem lesz otthon egyikük sem. És akkor anyu 13-án nálunk alszik. Aznap szeretném majd hazahozni a kutyát, elvégre nem lehet egy teljes éjszakára egyedül hagyni, nem szolgált rá.

 

Rékáék vasárnap óta boldog kutyatulajdonosok. Zippo nevű golden retrieverük van. Nagyon aranyos :) Lassacskán még a macska is befogadja, és akkor aztán még állandó pajtija is lesz.

 

Ma a Szombat Esti Lázban a műsorvezető srác bevadult. Eddig csak próbált úgy üvölteni az izgalomtól, ahogy azt Stohl Buci szokta. Ja, meg baki hátán baki jellemezte az előadásmódját. Ma elnevezte magát bakikirálynak. De nem ez a durva. Akiről lehetett (a versenyzők közül), előszedett valami kompromittáló, lehetőleg erotikus képet, és ország-világ előtt megmutatta élő adásban. Bunkó. Aztán több hölgynek javasolta, hogy vetkőzzön le a Playboynak. Mi van? Régen volt már utoljára komoly kapcsolata? És ezt a frusztrációját tutira ebben a műsorban kell kiélnie? Jesszusom... Annyira, de annyira gáz volt... Én nem tartanám viccesnek, ha egy táncversenyen megaláznának azzal, hogy egy régi, többé-kevésbé erotikus fotómat megmutatnák mintegy kétmillió embernek. Nem erről szól a műsor, könyörgöm!!! Remélem, a következő szériában ez a srác már nem kap szerepet, és eltűnik a főműsoridőből úgy általában is. Idegesítő, bunkó, tenyérbemászó.

 

Lehet, hogy most aludnom kéne. Tulajdonképpen esszét kéne írnom inkább, de mondom, teljesen paff vagyok, elakadtam. Jajj :( Remélem, holnap nagyobb szerencsével járok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai