Előnévnap, Charlie Brown

Ma volt az előnévnapom otthon. Ott voltak Katáék is. Apu a kedvenc kajámat főzte (ananászos csirkemell), kaptam szép virágokat, nagyon jó volt az egész! Ééééés... Előnévnapomra és előkarácsonyra közösen kaptam egy laptopot is :) Nagyon csinos, okos, tök jól működik. Próbáltam használni itthon, úgyhogy neteztem rajta, szöveget is szerkesztettem, és egészen jól ment :) Ja, egyébként neve is lett, mert a hálózathoz az muszáj neki. Charlie Brown lett :) Nem tudnám megmondani, miért, ez jutott először eszembe. Lehet, hogy egyszer majd kap is egy Charlie Brownt ábrázoló matricát. De azért nem tuti.... Mindenesetre itt egy kép az eredeti Charlie Brownról :)

 

 


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai