2008. július 3.

Nagyon-nagyon boldog 21. születésnapot kívánok, Réka!

 

Volt már jobb kedvem, to be honest. Először is utálom, ha kérdezek valamit, és nincs válasz. Utálom. Utálom. Utálom. Pláne, ha mondjuk azt kértem, valaki valamit magyarázzon már el nekem. Miért nem lehet? Jah, tudom. Mert köpönyeg. 0-24-ben köpönyeg, én meg megyek a sunyiba. Persze. Persze ígéretem is van, hogy kapok választ. Persze várhatom.

 

Ma átjöttem Tomihoz, gondoltam, alszunk egy nagyot, ő már hetek óta nem tudott, de én is jó fáradt vagyok. Persze nem alszunk. 8-kor kelünk, és megyünk a lakásba. Milyen jó. Pláne, hogy még sértődést is ki tudtunk eszközölni vele. Ez is megdobta a hangulatomat. Mindjárt sírok, komolyan.

 

Legalább a tánc jó. Tánc végéig nem is volt semmi bajom. Egyre valószínűbb, hogy maradok itt véglegesen. Dina meg is dicsért, hogy szépek az alapmozdulataim, úgyhogy mehetek középhaladó csoportba nyaralás után.

 

Azta, de elegem van... Aztaaaaa... :S

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai