July

Elkezdődött a július. Még tegnap :P Ennek örömére voltam az Andikkal moziban. Megnéztük a Narnia krónikái második részét. Jó film, csak az a szerelmi szál... Az nagyon gáz, egyetértek a kritikákkal. Mozizás közben nyakon öntöttem magam egy deci kólával, az nagyon vicces volt. Direkt kivártam azt a jelenetet, amikor nem volt semmi hirtelen hanghatás, hogy levegyem a pohár tetejét, és úgy igyak. Erre mikor a számhoz emeltem a poharat, jött egy irtó hangos puffanás a vászonról, és leöntöttem magam :) Ügyes vagyok :)

Ma elég fura dolog történt. Persze már megszoktam, hogy ezeket a dolgokat nem kell elemezni, nem kell értelmet keresni, semmi ilyesmit nem kell. De azért érdekes, mikor a neten keresztüli utalgatásból élő utalgatás lesz. Nem tetszett, na.

Szeretlek, Manóóóó (K)(K)(L)(L)

És ma a táncon úgy elfáradtam, de úúúúgy... 10-15 perc hullám. Egyhuzamban. A derekamat alig éreztem a végére. Hazafelé is elég izgi pózban sétáltam :D Pont úgy, mint akinek letört a dereka.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai