Adventi naptár

A tavalyi meséset idén is használjuk: a meséket befűztem egy gyűrűs mappába, és elseje óta minden nap az aznapi mesét olvasom este. Flóra szereti lapozgatni ezt a neki készült mesekönyvet is, nézegeti a képeket, és felolvas a babáinak meg a plüsseinek.

Idén megint a gyerekkori adventi naptáramat kapta meg, csak most filc karácsonyfadíszek vannak a zsákocskákban. Tomival varrtuk őket. Anyuval csináltunk szintén filcből egy karácsonyfát (én rajzoltam!), annak a gombjaira lehet felakasztani a díszeket. Flórának nagyon tetszik, többször elpityeredett már, hogy ő még szeretne bontani, nem csak egyet. Negyedikén már pontosan tudta, mi a menetrend: kivette a zsákból a díszt (boldog nevetgélés közepette), majd rohant a fához felakasztani. Úgy örülök, hogy így bejött ez az ötlet!


Őket én varrtam
Őt Tomi
Szintén
Őket meg anyu kb. 20 éve.

Megjegyzések

  1. Jajj, ez mennyire tündéri ötlet! Azok a díszek nagyon cukik, teljesen megértem Flórát, hogy az többet akart feltenni egyszerre :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj <3, kiakadt a cukiságmérő!! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, örülök, hogy nektek is tetszik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai