Nem hallok

Pár napja bedugult a fülem. Nem volt vészes, de azért tompított az engem körülvevő világon, ami ugye már eleve tompább az átlagnál a hallásproblémámnak köszönhetően. Amikor már eléggé zavart ez az állapot, vettem fülcseppet a patikában, amit füldugulás kezelésére ajánlanak. Tegnap este nagy lelkesen bele is csöpögtettem a fülembe a betegtájékoztató szerint javallot fél pipettányi mennyiséget. Marhára csikis érzés volt, azonnal könnybe lábadt tőle a szemem, majd hamarosan full eldugult a fülem, 100%-osan. Ezen már az sem segített, amikor alkalmaztam a leírás szerinti melegvizes öblítést. Höhö. Most aztán jól jártam. Mindent kipróbáltam, amit csak ki tudtam találni: rágtam kenyeret, rágóztam, ugráltam fél lábon, rázogattam a fejem, tényleg mindent kipróbáltam. De nem, semmi sem hat. Szóval holnap felhívom a tőlünk egy utcára rendelő fül-orr-gégészt, és megkérem, hogy még csütörtökig mossa ki a fülem. Félsüketen csak nem mehetek esküvőre. Merthogy igen, Flórával pénteken nagy kalandba vágunk: elmegyünk Eszti esküvőjére, Lillafüredre. Izgalmas lesz, az már biztos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai