Cukiság

Flóra szinte minden este szopizás közben alszik el, megvan ennek a koreográfiája (evés, pelenkázás, vitaminok cseppentése a szájába, piros plédbe bepólyázás, kislámpa fel, nagylámpa le, szopizás, Bóbita, Brahms Altatója három versszakkal), és ez mindenkinek jó is így, de azért ő dolgozik új technikákon. Valamelyik nap nagyon álmos volt már, de én még valamit csináltam, és addig az egyik nagynénje ringatta. Ő meg közben ugyanazt a szájmozgást mutatta be, mint szopizásnál :D Megpróbálta úgy elaltatni magát, hogy csak úgy csinált, mintha szopizna. Majdnem összejött neki, szerintem végül azért nem, mert világos is volt, meg beszélgetés is, ezért mindig kipattant a szeme, amikor már lecsukódott volna. Tündérke.

A visszaalvás már megy egyedül, szerencsére. Tegnap este pl. felébredt, amikor jöttem lefeküdni, és kikapcsoltam mellette a bébiőrt, rendesen kinyitotta a szemét, nyújtózkodott, de aztán újra becsukta (talán már tudja, hogy sötétben aludni kell, és sötét volt a szobájában), és csak kettőt-hármat kellett ringatni az ágyán (a ringatható ágy nagy jóság, mindenkinek ajánlom), és már durmolt is, egészen reggel 8-ig. Persze a szoptatástámogató csoportban azt láttam, nem szabad hagyni neki, hogy 10 órát aludjon, hanem ilyenkor, amikor kicsit megébred, ki kell kapni, és meg kell szoptatni. De én meg úgy vagyok vele, hogy tök kemény volt az első másfél hónapunk itthon, amikor nem aludtunk éjjel, majd hülye leszek direkt felébreszteni a gyereket, amikor végre átalussza az éjszakát, és egyébként megbízhatóan szól, amikor éhes, és szépen hízik.

Megjegyzések

  1. egyetértek, anyák 1. számú alapszabálya: Alvó gyereket nem ébresztünk! :) üdv. Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez régebben viccesnek tűnt, de már tudom, hogy véresen komoly :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai