Pozitív csalódás

Kicsit szomorkodtam, hogy elfelejtettem szaloncukor-kötözőt venni, mert tök macerás cérnával kötözni a szaloncukrot, illetve leginkább nagyon időigényes. Itt meg ilyesmi nyilván nincs, mert szaloncukor sincs, nem ismerik, nem használják. De sebaj, még idejében rájöttem a bakira (már vasárnap), gondoltam, karácsonyig majd kisebb adagokban megkötözgetem a szaloncukrokat. Erre tegnap, amikor ajándékkísérőt kerestem a kollégáim és a csoportom jelképes ajándékának alapjához, a következő jött szembe a Sparban: gömbdísz-lógató. És az konkrétan a szaloncukor-kötöző, csak nem szögletesre, hanem gömbölyűre hajlítják a drótot hozzá, és 100 darabja kb. 200 forintnyi eurocent. Juhú, idén mégsem szívunk! (Tavaly volt kötöző, de nem találtam meg, csak miután cérnával megkötözgettük az összes szaloncukrot. Vicces volt. Ja, arra nem emlékszem, utána mi lett a kötöző sorsa, vagy egyáltalán hol kellene keresni, ezért az egyszerűség kedvéért úgy vettem, hogy nincs itthon ilyenünk.)

Megjegyzések

  1. Képzeld, tegnap láttam az Interspar-ban Milka szaloncukrot több ízben, bár az igaz, hogy az osztákoknak karácsonyi bonbonként próbálták eladni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En is lattam, es tenyleg nem "rendeltetesszeru" hasznalatra kinaljak :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai