Napi gyereknevelés

Anyuka áll a forralt boros standnál a karácsonyi vásárban egy két év körüli gyerekkel, aki egy futóbiciklin üldögél. A gyerek egyszer csak felnyújtja a kezét, nyög hozzá. Anyuka válasza: "Nekem puncsot kell vennem. Hát hogy vegyek két bögre puncsot, ha téged is foglak meg a biciklit is, hmm, te?" Majd felveszi a gyereket.

Tökre meglepődtem. Úgy éreztem, én az érvelés után nyomatékul nem venném fel. De azért én is szeretni fogom a gyerekemet, ez egészen biztos. (És annyival érzem jobban magamat azoknál, akik boldog-boldogtalannak életvezetési és gyereknevelési tanácsokat osztogatnak, hogy én megtartom magamnak a megfigyeléseimet, illetve oké, egy részüket kiöntöm ide a blogra, de nem az illető boldog-boldogtalan arcába.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai