Mérföldkő

Ma 3 éve érkeztem meg Máltára, Sliemába, a Corner Hostelbe,ami fél perc sétára volt a tengertől. Milyen izgalmas volt! Előtte 10 napnál hosszabb időt nem voltam külföldön.

Az első nap körbesétáltam Sliema partját. Már nem emlékszem sajnos, meddig jutottam, de ez a szobor (?) már akkor is tetszett, és aztán is mindig örültem, amikor láttam. (Ez nagyon gyakran volt.)

Az első testközeli találkozásom a máltai tengerrel! És csak másnap estére gyűjtöttem be életem első medúzacsípését :D Azon kívül még kettőt sikerült a kb. egy év alatt, egész jól megúsztam, és egyiknek sem lett maradandó nyoma, pedig tud. És itt még nem hagytam kint két órára száradni a kedvenc nadrágomat a napon, ezért még szép, erős színe van. Az ominózus eset óta fakó, kb. alig látszik, de azért hordom, mert továbbra is (egyik) kedvenc nadrág.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai