Desigual

Az első terv az volt, hogy majd akkor veszek Desigual táskát, ha már lesz normális fizetésem. Lett, mégsem vettem.

A második úgy szólt, hogy a decemberben kézhez kapott fizetésemből, még lehetőleg karácsony előtt veszem meg. Nem tettem.

A harmadik az lett, hogy most már minél előbb, de gyorsan, végre már. Ma meglett. Ilyen:

 Megfelelően nagy, így végre megint elfér a táskámban a vizespalackom meg a könyvem (jó, A szilmarilok nem, de ezen nem lepődtem meg), és tudom használni a karácsonyra a nagynénémtől kapott gyönyörű pénztárcát, amit az eddig hordott táskámba lehetetlen lett volna beleszuszakolni. (Itt kényelmesen elfér.)

Már át is költöztem bele, és most örülök. Szerintem szeretni fogom. Remélem, sokáig bírja majd.

Megjegyzések

  1. óóóó de gyönyörű!!!! :)
    nekem is van, nagyon szeretem, mindig úgy érzem magam vele, mint a hím páva a szép faroktollaival :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom :) Remlett, hogy par eve te is vettel, es az is, hogy nagyon tetszett :) Te netrol rendelted?

      Törlés
    2. Nem, en meg a spanyoloknal vettem egy black friday-es akcio kereteben :).

      Törlés
    3. Hmm, akkor ez rosszul remlett :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai