Fűtés...

Múltkor bekopogott a nő, és közölte, hogy estére sajnos le kell kapcsolnia a fűtést, mert nagyon drága a gáz, és hát nagyon sajnálja, de ez van. Már akkor felmerült bennem a kérdés, vajon miért akkor kapcsolja le a fűtést, amikor én itthon vagyok, kapcsoljuk le inkább nappalra, akkor én úgysem vagyok itt. Az, hogy ő akkor itthon van, és fázna, legyen az ő baja. (Ez irónia akart lenni, csak írásban nem biztos, hogy átjön.) Aztán a mai napon végig jéghideg volt a radiátor, ahányszor itthon voltam (kora reggel, délelőtt fél órát, majd 7-től mostanáig). De most hazaérkezett, és azonnal bekapcsolta a fűtést. Tehát ha ő reggel 7-től este negyed 12-ig nincs itt, akkor a lakásban reggel 7-től este negyed 12-ig kva hideg lesz. Ja, hogy én amúgy minimum fél 6-tól általában itthon vagyok, és fázom ebben a combos 16-17 fokban? Hát, az legyen az én bajom.

Tanulságok:
1. Másodrendű lakótárs vagyok.
2. Nem normális dolog ez, én mondom.

De!

Jövő héten ilyenkor már az új helyen alszom, ahol tuti, hogy meleg lesz - legalábbis a megtekintéskor legelőször az tűnt fel, hogy fűtenek. Aztán lehet, hogy éjjelre lekapcsolják, az még kiderül, viszont nappal legalább jó időben leszek. Részben a közeli költözés, részben a konfliktuskerülésem miatt nem szólok itt egy árva szót sem. Majd ezt leboxolja vele a következő lakó. Vagy ha szerencséje van, talál egy eszkimót, aki csontra lecsavart radiátor és nyitott ablak mellett fogja tölteni a telet. Mit lehessen azt tudni?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai