Az ovi saga újabb epizódja következik

Na, vajon kitaláljátok-e, volt-e ma variálás az oviban?

Wait


for


it...

Nyilván volt! Amikor kijöttem a harmadik csoporttól, láttam, hogy jött egy e-mailem a közvetítő cégtől. Azt írták, ennek a nagy ovinak a vezetőjével kicsit nehéz, és végül is addig sírt, hogy megígérték neki, hétfőn és kedden is 8-tól 11-ig leszek náluk, a másik oviban meg kedden 11-től délig. Ettől kicsit eldurrant az agyam, mert hatezerszer mondtam el, hogy nem tudok teleportálni, nincs kocsim, a busz tökre nem akkor jár, amikor nekem jó lenne, hanem negyed órával elcsúsztatni, egy szó mint száz, nem tudok 11-re átérni a másik oviba, ha az egyikből 11-kor indulok, mivel 20-25 perc gyaloglásra van egymástól a két hely. Gondoltam, megkérdezem már az óvodavezetőt is, hogy akkor most mi a fene van. Meg is mondta: beszélt a közvetítő céggel, és mostantól az lesz, hogy egyik héten hozzájuk megyek hétfőn-kedden 8-11-ig, a másik oviba nem, a másik héten meg a másik oviba megyek kedden 8-10-ig, szóval mindkét oviba csak kéthetente, már ha nekem nem baj, hogy így kevesebb órám lesz. Lényegesen kevesebb, 28 helyett 16, ami bazi sok pénz mínusz, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a közvetítő is azt írta, most beszélt az óvodavezetővel, oszt mégsem stimmelt semelyik részlet a két beszámolóban. Ezt meg is írtam a közvetítőnek, meg azt is, hogy egyrészt nem tudok 11-kor 11-re átröppenni a másik oviba, másrészt nem szeretnék a másik oviban délben végezni, mert akkor nem érek oda 1-re a nyelviskolába, ami elég nagy gáz. Pár órával később visszaírt a nő, hogy megint felhívta a nagy ovit, és akkor az lesz, amit ők javasoltak, tehát egyik héten egyik ovi, másik héten másik ovi.

Ha ez tényleg így lesz, lehet, hogy nem mostanában mondok fel, hanem pl. csak karácsony előtt. Ha egyik héten hétfőn és kedden is 11-kor végzek, akkor délre beérek a suliba, ami azt jelenti, hogy lesz időm normálisan enni, fénymásolni, ilyenek, ami nekem elég fontos. Ha másik héten csak egyik nap kell menni, akkor a másik nap eleve szabad, ami király, illetve a nem szabad napon is 10-kor végzek, tehát még haza is tudok menni 11-re, és még lesz is egy órám ebédelni meg pihenni, mielőtt bemegyek a suliba. A pénzveszteség kicsit bánt, de nem azért vállaltam az ovit, mert pénzszűkében vagyok, hanem mert a plusz pénz sosem jön rosszul - ilyen alapon a jóval kevesebb plusz pénz még mindig plusz, és bár a bérleti díjat nem fogom kitermelni belőle, a havi kajámat még mindig lazán, sőt lehet, hogy a bécsi bérletet is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai