A kívánságlistám

Bementem a Tescóba, és ott rohanás nélkül (meg a fáradtságra való tekintettel összeszedetlenül és kifejezetten lassan), kényelmesen sétálgatva nézelődtem és vásároltam.

Elmentem moziba, és megnéztem a Gólyákat magyarul. Rajtam kívül még egy apuka volt a teremben a kislányával, vicces volt.

Aludtam. Péntekről szombatra 9, szombatról vasárnapra 8 órát. Órára keltem, de 9 meg 8 óránál ezt sem bántam.

Péntekről szombatra a saját ágyamban aludtam.

Vettem nadrágokat, nem is volt olyan szörnyen megterhelő vagy hosszú elfoglaltság, és vettem normális őszi cipőt is. Jó, az első két nap alatt félig megnyomorította a lábamat, de ezt minden cipő így kezdi. Részben talán azért, mert a jobb lábam nagyobb, mint a bal. Ez most már tuti.

A családommal voltam. Szombaton ott voltak anyuéknál Katáék, és aztán hosszas gondolkodás meg tipródás után végül nem mentem haza este, hanem ott aludtam. Csak vasárnap 10-kor mentem be a városba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai