Kis (és nagyobb) hírek az életemből, nem fontossági sorrendben

Tradíciótörő vagyok
Tegnap még ugyan megettem az augusztus 31-i Magnumot, ma viszont már kihagytam a szeptember 1-jei Calippót. Igaz, a torkom sem rosszabb, sem jobb nem lett a tegnapi hagyománykövetéstől, pont ugyanúgy köhögök, de mivel ma délután már szerintem hőemelkedésem is volt, úgy éreztem, minek kockáztatni, hogy holnapra teljesen kipurcanjak. Calippo helyett ezt a szeptember 1-jét forró, mézes teával ünneplem, hehe.

Üzenet a youtube-nak
Kedves youtube!
Én értem, hogy ingyenes a szolgáltatás, ezért szívjon a kedves felhasználó, de azért egy 20 perces videóba három-négy reklámot rejteni, amelyek némelyikét ráadásul nem is lehet léptetni öt másodperc után, hát, az határtalan pofátlanság.
Köszönöm, hogy ezt elmondhattam.
Aláírás

Halad a munka
Tegnap leadtam a fordítást, és egy órán belül megkaptam a következőt. Ez most nem romantikus, hanem ifjúsági regény, azon belül úgy saccolom, előbb-utóbb thriller lesz belőle, de majd meglátjuk. Elolvastam már a tizedét, eddig tetszik, csak a szlenggel fogok megszenvedni, no de annyi baj legyen.

Tanfolyamot zárunk
Megírtam az összes óratervemet jövő péntekig, yay me! Szabad hétvége, szabad jövő hét :) Jó, majd pár este azért kell még kicsit dolgozni, de csak dokumentumokat szerkesztgetni, tervezés már nem lesz. De jó!

Nagy utazás
Jó, nem olyan nagy, de hazamegyek hétvégére, juhú! Azt nagyon bánom, hogy lemaradok a RHCP koncertről, pedig nagyon ott voltam, hogy csak megkockáztatom, és veszek rá egy jegyet, hátha csak az előzenekarról maradok le. De mivel végül kocsival megyek, és ki tudja, mekkora torlódás lesz a határon, nem vagyok elég bátor. Az miért van, hogy ez a koncert meg az Így szerettek ők is kizárólag hétköznap este tud megrendezésre kerülni? Ehh. De sebaj, rengeteg programom lesz így is - családi ünneplés, futás a Margitszigeten, mozi, esetleg SUP a Kopaszin, nagyjából ezek a terveim.

Megjegyzések

  1. A youtube-os problémára a megoldás: adblocker :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, olyat töltöttem egyszer. Lehet, hogy a Chrome-ra? No, ennek akkor utánanézek. Köszi :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai