Zöldséges

Decemberben szomorkodtam, amikor észrevettem, hogy bezárt a két házzal arrébb található zöldséges, ahol pedig szerettem vásárolni, amíg itthon laktam, már csak azért is, mert mindig volt zöldalmájuk. (Talán nem mindenki tudja, de a kedvenc gyümölcsöm a zöldalma, annak minden nap lenni kell.) Most arra jöttem haza, hogy megint kinyitott. Nem egészen ugyanabban a formában, mert mindenfélét árulnak, pl. tele a bolt húsvéti csokinyulakkal, de azért még mindig zöldségből meg gyümölcsből van a legtöbb. És nem drága. És van zöldalma ❤, ráadásul nem 150-200 Ft darabja, hanem 490 kilója, hurrá! Azt kicsit sajnálom, hogy nem a régi banda jött vissza, mert kedveltem őket, és elég nehéz lehet nekik, de hát nem lehet minden tökéletes. A lényeg, hogy megint ott a bolt. Ma tesztelem is a zöldalmájukat (ha el nem felejtem).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai