Máltai Eurovízió

Ha már írtam erről a fordulatról, hogy tök szabálytalanul lecserélték a győztes dalt az énekesnő egy másik számára, gondoltam, megmutatom mindkettőt.

 
Ira Losco - Chameleon (ez nyert)

 
Ira Losco - Walk on Water

Megjegyzések

  1. Nem szeretnék senkit megbántani (akinek esetleg tetszik), de szerintem annyira egy kaptafára megy a két dal, ráadásul mindkettő kb 20 éve divatos sablonokat használ mind szövegben, mind zenében, hogy szerintem teljesen mindegy, melyikkel mennek versenyezni (persze azt én is furcsának találom, hogyan lehet az országos szavazás után még cserélgetni) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a második abból a szempontból jobban tetszik, hogy pörgősebb. Meg annak a klipjében látni valamennyit Máltából, ami meg a szívem csücske :P De egyik sem lett a kedvencem, és igen, továbbra is azt gondolom, hogy ha dalra szavaz az ország, akkor a győztes dalt nem tisztességes dolog utólag lecserélni.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai