Az Enkplatz-rejtély

Megoldottam!

Annyi volt, hogy feltehetőleg túlságosan sietni akartam, hogy csellel elérjem a villamost, ezért nem vettem észre a másik lépcsőt. Mert tényleg kettő van a metró végénél, csak az egyik takarásban. Hát, most észrevettem, nagy nehezen felfutottam rajta (többet ilyet nem csinálok, amíg ennyire fáj a farokcsontom, volt vagy három emelet, és valamivel nagyobbak a lépcsőfokok, mint itthon, ahol gyalog járok a hetedikre, mert miért ne), és a villamosmegállóban találtam magam.

Viszont az volt a váratlan fordulat, hogy bár ki volt írva, hogy négy perc múlva érkezik a villamos, ami amúgy garázsmenet, ezért az utolsó megállónyi távot már gyalogolnom kell, mégsem jött semmi se. Csak a következő villamos, amire 11 percet kellett várni. De az legalább nem volt garázsmenet, és szépen hazahozott.

A lényeg mindenesetre az, hogy megoldódott a rejtély, és mostantól lesz esélyem rá, hogy ne kelljen tíz perceket álldogálni késő este egy viszonylag kihalt környéken. Juhú!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai