Itt a farsang, áll a bál

Anyuéknál voltam, ők főztek borsólevest, én meg sütöttem túrófánkot rizslisztből, és anyuéknak volt hozzá lekvárjuk, diabetikus meg sima is. Jó volt. (Csak zsíros. Ez az egyetlen bajom a fánkkal.) Kaptam kölcsön kalucsnit a jövő heti hótalpas túrára, almát is, plusz gyömbért meg gyömbérteát. A gyömbértea nagyon durván csíp, de segít. Itthon elgondolkodtam, és arra jutottam, addig még oké, amíg jövő héten átolvasom/szépítgetem a második könyvet is, de hogy utána mi lesz, na, arra nem jó gondolni. Ha nem lesz villámgyorsan munkám, az egy nagyon nehéz időszak lesz, amikor az egyik megbízást már teljesítettem, de még nem kaptam meg az újat, attól tartok. Miért nem tud nekem munkám lenni, de most komolyan, miért nem?

Amúgy nem depizik mindig, csak néha, de akkor legalább rendesen. De hogy vidáman záruljon ez a bejegyzés is: nemcsak a netet javította meg a szolgáltató, hanem még a telefont is, úgyhogy ennek is lehet örülni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai