Feladvány vasárnap estére

Át akartam tenni a Kindle-re az új könyvet, amit majd le kell fordítanom, hogy tudjam olvasni holnap a vonaton. Megpróbáltam átküldeni a Kindle-re mindenféle módon, ami működni szokott, de sehogy sem lett jó - az első két-három oldal mindig okés volt, aztán feje tetejére állított, hatos betűmérettel írt szöveg következett. Elég sokáig tartott, mire rájöttem az okra - képekből csinálták a pdf-et. Gondoltam, ha már a konvertálás nem segít, akkor kijelölöm az egész pdf-et egy CTRL+A-val. Így is tettem, be is szúrtam egy doc-ba - és csak az első oldal volt ott :D Én meg nem fogom ezt 365-ször eljátszani, az is tuti. Viszont hiába konvertálom át _bármivé_, mindig az a vége, hogy kijön egy 340 MB-os fájl, amit aztán nyugodtan feltehetek a Kindle-re, nem is érzékeli, ami nem lep meg.

Majd elolvasom laptopról. Jó lesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai