Meg az is van,

hogy májusban megyünk Rómába Blankával. Ennio Morricone koncertjére már megvettem a jegyet (oda csak én megyek), a programok szervezés alatt, a repjegyet is mindjárt beszerezzük.

Jó lesz ez, én úgy érzem :) És közben már most izgatott vagyok, pedig még vagy négy hónap :O

Megjegyzések

  1. Ah, Olaszország, de jó. Mostanában teljesen odavagyok érte, főleg mióta elkezdtem a nyelvet. Reményeim szerint a nászút második fele minket is odavezet, de az még olyan messze van.

    Tök jó neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, összejön a terv, és a nászúton tényleg eljuttok Olaszországba :) Nekem Róma régi vágyam, nagy szeretettel beszélt róla a latintanárnő, úgyhogy örülök, hogy most majd láthatom az "urbs aeternát".

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai