Ez már tél

Szerintem a tél addig nem tél, amíg nincs hó, csak hideg. A hideg meg önmagában nem olyan szórakoztató. De most van hó, juhú! Alaposan dokumentáltam is, ki tudja, reggel még itt lesz-e.

A Boráros téren kb. öt percre hajtottam hátra a kesztyűt az ujjaimról, ennyi idő alatt olyan mértékben fagytak el, hogy utána lüktettek, és toporogni kellett, hogy valahogy kibírjam a fájdalmat. Nincs meleg odakint.







Ide ültünk be melegedni Gyöngyvérrel, akit a Cserpesből ismerek.



Ez meg a belső udvar. Majd csinálok róla képet világosban is, ha még lesz hó, csak nem akartam vakuval havat fényképezni.

Megjegyzések

  1. Dettó - itt is leesett ma a hó és amíg séta közben csináltam pár fotót a telómmal, úgy lefagyott a kezem, hogy sírni tudtam volna. Pedig a hőmérő szerint "csak" -4 fok van kint

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekes, milyen gyorsan elfagy az ember keze, de tényleg. El is gondolkodtam, hogyan fogom én túlélni a Lappföldön tett látogatást, ami nagy vágyam, mert ott azért nem -4, de még csak nem is -8 fok lesz várhatóan.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai