A kozmetikus szerint

- ne szomorkodjak, mert az kiül az arcomra, és akkor nem veszem észre a lehetőségeket.
- ne keressek párt, majd megtalál az, akire vágyom. Ő így csinálja, ő már nem feszül semmin. Próbáltam mondani, hogy én sem keresek folyamatosan, de nem hallotta meg. Próbáltam arra utalni, hogy neki azért egy picit könnyebb a helyzete, mert bár egyedül lenni mindig szar, de azért neki van már két felnőtt gyereke, míg nekem még tökre nincs egy szál sem.
- meditáljak, képzeljem el az ideális pasit, és akkor majd megjön. (Ez szerintem kicsit ellentmond annak, hogy ne keressek pasit, de már nincs kedvem ezen fennakadni.)

Én értem, hogy jót akar, de ez így kicsit idegesítő.

Viszont legalább minden ajándékot beszereztem ma, kész, részemről befejeztem idénre a rohangálást. Ja, nem, mert nincs fenyőtalpam sem, viszont nem jutottam ki az Oázisba, és nem is fogok, így aztán nem lesz cserepes fenyőm, pedig az a tuti. Gondoltam rá, hogy hagyom a francba az egészet, nem kell fa, de aztán mégis kell, mert szeretek fát díszíteni, meg különben is, ha nincs fa, az egyenes út a depibe. Szóval azért fenyőtalpat még kell akasztani valahonnan holnap, de ha az megvan, akkor aztán tényleg minden kész. Ja, nem, még takarítani kell, kb. 3-4 órányi munka van még hátra. Juhú!

Megjegyzések

  1. ez a fenyőtalp annyira cuki! szerintem ha még nincs, akkor ilyet próbálj szerezni! :)
    https://www.facebook.com/duhosmokus/photos/a.452343604845946.1073741829.439894999424140/966699920076976/?type=3&theater

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát ez tényleg nagyon aranyos :) Végül egy sima, egyszerű fémet szereztem be 700 Ft-ért egy bácsitól az Örsön, és itt a sarkon mindjárt bele is faragták nekem a fát. (Hogy milyen drága egy ilyen fa, ami két héten belül ledobja az összes tűlevelét :O Azt hittem, a szívemhez kapok, mikor meghallottam az árát. Na nem baj, 2016-ban még gyúrok egy kicsit, aztán már majd ölben hurcolom haza az Oázisból a cserepes fenyőt minden évben, örökkön örökké. Ez az idei fa azzal győzött meg, hogy tök aranyos.)

      Törlés
  2. jövőre én is újra megpróbálkozom a cserepessel. ha addigra sikerült szereznünk egy autót, mehetünk együtt, és elhozzuk a tiedet is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhú! Köszönöm :) Tök hangulatos lenne. Cserébe sütnék nektek pogácsát/muffint/bejglit, vagy hímeznék karácsonyi kis képet, igény szerint :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai