Gyors összefoglalás

Délelőtt kimentem a Millenárisra, és megnéztem a tortakiállítást, mert idén a cirkusz volt a téma, és hát én a cirkuszt nagyon szeretem. Csodaszép torták voltak, nem csalódtam. Úgy készültem, hogy semmit sem fogok megkóstolni, de aztán volt kint egy olyan cukrászda, ahol minden cukor, liszt és tej nélkül készül (nekem mondjuk a tejjel pont semmi bajom), és náluk vettem egy áfonyás-kókuszos koszorút. Nagyon finom volt. Jó, első gondolatom ez volt: még mehetne bele egy kis cukor :D Vagy méz. De ettől függetlenül nagyon ízlett. Kint volt a Fővárosi Nagycirkusz is egy standdal, és 25% kedvezménnyel árultak jegyeket a Balance című előadásukra. Most már ez a negyedik év, azt hiszem, amióta megfogadtam, hogy minden műsorukat megnézem legalább egyszer, és ezt még pont nem láttam. Gyorsan fel is hívtam Danit, az unokaöcsémet, hogy jön-e velem (tavaly óta szokott), és jön, úgyhogy mindjárt lecsaptam két jegyre. December elején cirkusz :) Várom, jó lesz.

Hazajöttem, tanítottam egyet, aztán kimentem anyuékhoz, akik ebéddel vártak, sőt olyan aranyosak voltak, hogy megvártak az ebéddel, pedig 3 körül értem oda, és ezt tudták is előre. Beszélgettünk, örültünk egymásnak meg annak, hogy most egy darabig megint gyakrabban látjuk egymást. Aztán hazajöttem, megnéztem a CELTA kedvcsináló feladatsorát, találtam benne jókat, aztán csináltam holnapra kaját, és most eldőlök. És már megint lakik egy csúnya, óriási, fekete pók a fürdőkád sarkában :( Én ezt nem szeretem :( Nem kell pók. És az a baj, hogy ha meg is merném közelíteni, és beterelném valami dobozkába, akkor sem rakhatnám ki, mert két lépés után odafagy. Hát most akkor mit csináljak vele? Zuhanyozzam bele a lefolyóba? De akkor is meghal. Jáj. Nem kell pók, tényleg.







Áfonyás-kókuszos kosár



Silly old me, avagy megtaláltam a megfelelő helyet a Bécsben beszerzett és most hazaköltöztetett boszorkánykalapomnak

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai