❤ Humans of New York ❤

A Facebookon már biztos tök uncsi, hogy két-háromnaponta van valami közlendőm, de ez annyira nagyon szép, hogy muszáj volt ott is megmutatnom, és most itt is megmutatom. Azt hiszem, ha rákattintotok, akkor normális méretű lesz, és olvashatóvá válik a szöveg.


"Nagyon szerencsés vagyok, két csodálatos férfit is találtam eddigi életem során. 55 éves voltam, amikor meghalt az első férjem. Utána fél éven át abból állt az életem, hogy dolgoztam, hazamentem, megetettem a macskáimat, aztán lefeküdtem aludni. Egyszer csak rádöbbentem, hogy most vagy visszatérek az élők sorába, vagy bebújok egy kő alá, és meghalok. Megemlítettem egy barátomnak, hogy azt hiszem, készen állok egy új kapcsolatra, mire ő azt mondta, van egy Ted nevű barátja, és be akar mutatni neki. Ted is özvegy volt. Nem hittem volna, hogy újra szerelmes leszek, azt meg végképp nem, hogy ilyen hamar. De olyan jól egymásra találtunk Teddel, hogy két hónappal később megkérte a kezemet. Sosem volt féltékeny az első férjem iránti szerelmemre. A halálának tizedik évfordulóján Ted segített megszervezni a megemlékezést, és ez nagyon sokat jelentett nekem. De a Mets meccseire nem jár ki velem. Ő a Yankeesnek szurkol."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai