Megjöttem

Vicces, hogy az Orangeways a háromórás úton tart egy szünetet egy útba eső benzinkúton, és az is érdekes, hogy van külön utaskísérő a buszon, aki a névsort ellenőrzi*. Az út teljesen kellemes volt, wifi híján olvastam, játszottam a telefonon meg aludtam. Ma lazulok. Majd 6-tól kezdve dolgozom is, de olyan esemény- és élménydús hétvégém volt, hogy muszáj egy kicsit pihennem.

*Ezen  én nem voltam rajta, de azért felszállhattam a jegyemmel.

Megjegyzések

  1. Miért vicces a szünet? Én nem biztos, hogy kibírnék 3 órát mosdó nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy azért volt szünet, mert nem működött a mosdó a buszon, de csak azért volt vicces, mert eddig velük még nem utaztam, csak Volánnal meg EuroLinesszal, és náluk nincs szünet ilyen távon. Viszont szoktam kirándulni az AlfaToursszal, és náluk a 4-5 órás utakon mindig megállunk egy mosdónál. Szóval az volt a vicces benne, hogy a szünettől olyan érzésem lett, mintha kirándulni mennék, miközben nem is.

      Törlés
  2. De jó, akkor sikerült visszajönni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai