True Detective

Megnéztem az első évad utolsó részét. Nagyon kíváncsi voltam, mi lesz ennek a beteg ügynek a vége, kit csuknak le, ha egyáltalán. A történet tetőpontján többször meg kellett állítanom a filmet, és konkrétan visítottam (nem túl hangosan, nehogy furán nézzen a szomszéd). Én nem szoktam filmeken visítani, de ez annyira iszonyú volt, hogy nem tudtam csendben végignézni. Pedig muszáj volt, mert nagyon akartam tudni, mi lesz a vége. Bár alapvetően tetszett a befejezés (valamilyen formában megkapja a büntetését a tettes, és a főszereplők számára is jól végződik a történet), nem tudom, akarom-e a második évadot. Azért ez az első eléggé megterhelő volt nekem.


Addig is, amíg gondolkodom, jókat vigyorgok az első évados mémeken. Két nagyon jót is találtam:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai