Ma csak vicceskedésre futja

Nem haladtam úgy, ahogy szerettem volna, mert se németezni, se fordítani nem tudok ebben a hőségben. (35 fok, irtó magas páratartalom, szóval mondjuk negyvennek érződik.) Cserébe végigaludtam a délutánt. Teljesen ki vagyok ütve. Aztán megnéztem este a Mrs. Doubtfire-t, és elszomorodtam tőle. Egyrészt azért, mert Robin Williams már nincs, másrészt azért, mert hiába pozitív kicsengésű a film, azért mégis végtelenül szomorú, legalábbis szerintem. Meg az is kicsit fura volt még, hogy Paolóval beszélgettünk kb. 5 percet a konyhában, szóba került a nagy, össznépi sütögetés is, amire mindketten megyünk (meg még kb. ötven ember, remélem, jó buli lesz), megkérdezte, mikor megyek, mondtam, szerintem fél 6 körül, mire ő: "Akkor én meg lemegyek fél 4 körül úszni, és te lehozod a tieddel együtt az én kajámat is fél 6-kor. Mit szólsz? Nem nagy gond?" Nem nagy gond, persze, csak nem szerettem volna extra intéznivalót a nyakamba, és én is szívesen úsztam volna, de mindegy. Persze így is fogok, abban nem lesz hiba, hiszen a sütögetés csak 6-kor kezdődik, úgyhogy fél 6-tól 6-ig még bőven lesz időm. Csak ez így kicsit fura volt.

De most jöjjön a vicceskedés!

A kép innen. A szöveg rajta: 

"Tekintetes kultúrmérnöki hivatal Pécsett.

Tegnapi póstával érkezett 1090/1903 sz. hivatalos átiratukra, melyben azt kérdik, hogy a Magyarberki község határában lelt régi sarkantyúval mi történjék? hivatalos tisztelettel azt válaszolom, hogy basszák meg az urak a sarkantyújukat, mert 35° Reaumur hőségben ilyen szarságokkal nem foglalkozhatunk.

Budapest 1903 aug. 18.

Teljes tisztelettel
lófasz a seggükbe
Dr. Réthy László"


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai