Költözés

Első körben áthurcoltam a nagybőröndöt a szobámba, ahová holnap költözöm át végleg. Nagyon előrelátónak bizonyultam, amiért nem egyszerre akartam átvinni mindent - ki is nyiffantam volna. Eddig fel sem tűnt, hogy a járda mindenütt milyen hepehupás, pedig eleget járkáltam rajta, igaz, bőröndöt még nem próbáltam húzni magam után. Ráadásul mindenütt ki volt téve a szemét, mert itt este viszik el, úgyhogy kb. minden tizedik lépénél kellett leemelni a bőröndöt a járdáról, aztán két lépéssel később visszaemelni. De megoldottam, sikerült, ott van a cuccom. Király! Holnap 11-ig kell kijelentkezni a hostelből, és akkor viszem a többit is. Kicsit szomorú vagyok, hogy elmegyek innen, mert tök jól éreztem itt magam, és hiányozni fog, hogy folyton nyüzsögjön körülöttem valaki, de hát ez már csak ilyen. Igyekszem minél előbb minél több ismeretséget kötni, meg aztán lesz két lakótársam, akik este 6-7 körül majd megjönnek minden nap.

Csináltam képeket :)
Sok szekrény!

Franciaágy, saját íróasztal, falra néző ablak (ez a legkevesebb)

Konyha, benne mosógép a kép bal szélén túl

Fürdőszoba

Nappali

Kilátás az erkélyről

Lépcsőház, amit csak mi használunk

Sok növény, sok kép van benne

A bejárat és az előtér

Ez meg itt van a hostel mellett. Tiszta 1920-as évek Amerikában :)

Erről az oldalról még inkább

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai