Férfiak, csapó 5

Ruben ma is hívott a partra, úgyhogy lementem vele. Kb. két órát voltunk ott, meg még egyet sétáltunk, és ennyi idő alatt megállapítottam, hogy ez esélytelen. Kedves is, okos is, aranyos is, ezzel semmi baj, viszont annyira éretlen, mint egy ötéves. Egyszerűen idegesített. Nagyon elszomorodtam ettől, de aztán eszembe jutott, hogy ezt már otthon is játszottuk, csak akkor társkeresőn - voltak többen, akiknek én tetszettem, ők meg nekem egyáltalán nem. Van ilyen. Azért nem jó érzés. Egyébként nem hiszem, hogy megérdemlem, hogy se munka, se pasi ne legyen, tehát most már jöhetne valami elmozdulás, és leginkább munkaügyben, mert nem kell pasi, le van ejtve az összes, mind egy szálig. Csak munka legyen már, könyörgöm.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai