Változó öröklési szabályok

Eddig sem tudtam, ki ki után mit örököl, csak feltettem, hogy a szülők után a gyerekek, vagy ha nincsenek gyerekek, akkor mondjuk a testvérek. Most viszont változott a jogszabály, és az Index hosszasan beszélgetett a változásokról két jogásszal. A kedvenc részem, amikor bárki bárkit kitagadhat, viszont valaki másnak kell bizonyítani, hogy a kitagadás oka valós, különben nincs kitagadás. Azt mondja a jogász, vigyázni kell a kitagadás szabályaival, mert ha túl jók, mindenki mindenkit kitagad, én meg azon mosolygok, hogy így viszont senki sem tagad ki senkit, mert majd pont be lehet bizonyítani, hogy XY erkölcstelen életet él, ugyan, kérem. De igazából az egész egészen szórakoztató. Biztos azért, mert nem vagyok jogász és nem értek a joghoz. Akkor is. Kész, lefordultam a székről.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai