Ügyeket intézek

Az online bankomba végre bejutottam, ez pipa. A kettő közül az egyik orvoshoz már van időpontom, ráadásul erre a hétre, ez hamarosan pipa. Viszont az adózással csak a baj van. Képtelen vagyok telepíteni a nyomtatványkitöltő keretprogramot, akármit csinálok, tojik rám, a telepítés elindítása után fél órát gondolkozik, majd közli, hogy háááhááá, így jártál, ostoba felhasználó. Ez pedig baj, mert az egyik adónemen túlfizetésem van, a másikon meg a túlfizetéssel majdnem megegyező mértékű tartozásom. Igen, mert béna vagyok, és a fel sem merült bennem, hogy nem automatikusan megy a befizetett összeg elosztása, hanem el kell találni a csekket, amin befizetek, különben ez történik. Na most, ezt a hibát lehet korrigálni egy nyomtatvány kitöltésével, de nyomtatványt ugyebár csak a nyomtatványkitöltő program tud kitölteni, amit viszont nem tudok telepíteni. Általában baromira nem érdekelne a történet, úgy lennék vele, hogy ráérek ezzel szívni, de nagyon kellene nekem EU egészségbiztosítási kártya, amihez viszont kell igazolás, hogy nincs tartozás az adott adónemen. De van, és nem bírom eltüntetni. Nyilván legrosszabb esetben majd befizetem az összeget, aztán a túlfizetést meg majd jövőre levonják az adómból, de hát basszus, nem hiszem el, hogy ezt tényleg nem lehet pár kattintással elintézni :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai