Még egy kis pók

Az érettségi idején még nem blogoltam, így biztosan nem örökítettem meg az eddigi legviccesebb pókos élményemet. A német írásbelin ültem valami vadidegen iskolában, és nagyon izgultam, amikor is hirtelen leereszkedett a plafonról egy kis pók, pont a feladatlapomra. Az első padban ültem, és a felügyelő tanár is észrevette az esetet. Eléggé mosolygott rajta. Én úrrá lettem a rám törő pánikon, mondván, a pók, ha nem ölik meg, szerencsét hoz, szóval nem véletlenül választott pont engem és pont a németen. Azért nagyon szurkoltam neki, hogy mielőbb hordja el magát, és szerencsére így is tett. A német érettségim meg tök jól sikerült. Hogy a pók miatt, vagy azért, mert okos vagyok (:P), az már sosem derül ki.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai