A BKK közlekedést szervez

Ha Budafokra megyek, a 4-6-os villamosról szoktam átszállni valamelyik kifelé tartó buszra (33, 133, 233, 33E meg ilyenek, bár nem tudom már követni, hogyan nevezgetik át őket, és éppen melyik létezik - sőt nem is akarom). Ma is így tettem, vállamon a bazi nehéz laptop, mindkét kezem tele könyvvel meg sütivel (100. óra volt a csoportnál, ilyenkor csinálok nekik sütit). Az a kellemetlen meglepetés ért, hogy egyirányúsították az utcát, nyilván nem abban az irányban, amerre nekem mennem kellett, így nyilván nem járt arra a busz. Semelyik. Már ettől kicsit ideges lettem, mert basszus, miért nem lehet ezt bemondani a villamoson, ami ott áll meg ettől a megállótól 10 méterre. Ja, tudom, azért, mert BKK. Ki volt írva segítőkész módon, merre van a legközelebbi buszmegálló. Térkép nuku, minek is az, ha nem vagy környékbeli, rohadjál is meg. Azt mondja, visszafelé nyíl, Karinthy Frigyes úti 33-as megálló, 220 méter, vagy visszafelé nyíl, Budafoki úton, a cukrászda előtt, 280 méter. Én meg néztem döbbenten, és ez fogalmazódott meg bennem: "Te hülye vagy? Milyen cukrászda? Miről beszélsz? Honnan a jó francból kell nekem tudnom, hogy hol van itt cukrászda?" Azért elindultam a jelzett irányban, nyilván nem találtam egy fél cukrászdát sem (basszus, azt is írhatták volna, hogy Mari néni háza előtt - ezek tényleg nem normálisak), de a 33-as megállója meglett, csak hát az egyedül a 33-as megállója, ami viszont 15 percenként jár. Amikor elindultam, még időben voltam, de a hosszas kódorgás után nyilvánvaló vált, hogy baromira nem fogok odaérni az órámra. Különösen frusztráló volt, hogy a keresgélés közben lemaradtam a 33-asról, amivel még odaértem volna, így 15 percet vártam a megállóban, és közben végignéztem, ahogy egymás után megy el a többi busz, ami kivitt volna, és közben halvány sejtelmem sem volt, hol fognak megállni. Nem baj, felhívtam a csoportot, hogy ez van, aztán egyszer csak odaértem.

Visszafelé meg a 47-es villamossal szoktam jönni, be is mondták rajta, hogy csak a mittoménmeddig visz, ott majd át kell szállni. Ja. Aztán gyalogolni kell vagy 200 métert (alapvetően nem baj, csak bazi nehéz az a laptop), és nyilván nem áll bent a másik villamos, amire át kell szállni, hanem várni kell rá. Így aztán a szokásos 40 perc alatt 65 perc alatt értem haza Budafokról. Isteni volt, kicsit sem voltam ideges.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai