Celeb spotting

Pénteken láttam a boltban Kávészünet Fecót, akkor érkezhetett vissza Pestre az aznapi koncertről, mert elég nagy pakkal volt. Ma meg Ördög Nóra volt a műsorvezető valami műsorban, amit a Corvin közepére pakoltak le, és amiben arról beszélgettek nők, hogy nőnek lenni jó. (Ebből amúgy én semmit sem hallottam, Blanka meg keveset, mert nekem kevésbé jó a fülem, és be is van dugulva, és jó messze üldögéltünk ettől a programtól.) Nem sokkal később elsétált mellettünk Barátok közt Szabi, aki szemmel láthatóan nagyon elégedett volt magával, és nagyokat nevetett a barátnőjével meg a haverjával, akivel amúgy ugyanolyan póló volt rajtuk.

Kicsit szégyellem magam, amikor valami bulvárhírességet látok, és még fel is ismerem, de mit lehessen tenni, mindig legörgetek az Indexen a Velvetig, meg azért a Barátok köztöt sem két napig néztem. (Viszont már egy éve és másfél hónapja egy részt sem láttam, wow! Tényleg tök jól leszoktatott róla az a konferencia Slavonski Brodban.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai